1. Brama Początku- 20 Taijutsu - Siła i Szybkość x1,5 - po użyciu bramy mięśnie są bardzo zmęczone, ciało ledwo się porusza i nie jest zdolne do ataku. 2. Brama Uzdrowienia- 25 Taijutsu - Zręczność i Szybkość x2- druga brama ma za zadanie tylko uleczenie ran po otworzeniu pierwszej bramy, ciało postaci znów staje się zdolne do ruchu. 3. Brama Życia - 30 Taijutsu - Siła i Szybkość x2, Chakra i Zręczność x1,5 - duże zmęczenie, niezdolność do ruchu. 4. Brama Obrażeń- 40 Taijutsu - Siła i Szybkość x2,5, Chakra i Zręczność x2, Wytrzymałość x1,5 - bardzo duże zmęczenie i wyczerpanie, możliwe poważne kontuzje i zerwania mięśni. 5. Brama Ograniczeń - 60 Taijutsu - Siła i Szybkość x3, Chakra i Zręcznośćx2,5, Wytrzymałość x2 - ogromne zmęczenie, po otwarciu tej bramy mięśnie i organizm są tak wyczerpane, że ciało postaci wymaga nadzoru lekarskiego (gwarantowany pobyt w szpitalu). 6. Brama Widoku - 80 Taijutsu - Siła i Szybkość x3,5, Chakra i Zręczność x3, Wytrzymałość x2,5 - skutki użycia szóstej bramy to wielkie wyczerpanie organizmu i niemal pewny jakiś uraz. Osobnik musi przejść długą rehabilitację, zanim jego ciało powróci do stanu sprzed otwarcia bramy. 7. Brama Zaskoczenia - 105 Taijutsu - Siła i Szybkość x4, Chakra i Zręczność x3,5, Wytrzymałość x3 - po użyciu tej bramy, postać może stać się kaleką do końca życia. Musi przejść przez bardzo ryzykowną operację i długotrwałą rehabilitację, jeśli operacja się powiedzie. 8. Brama Śmierci- na krótki okres ciało zyskuje nadludzkie siły, ale zaraz po zakończeniu efektu działania bram, umiera.
|