Rufus - 13-10-2008 21:28:39

SUITON (WODA)

Suikoudan no Jutsu: Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 10
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 25
+ Gennin

Mizu Bunshin No Jutsu: Wodna replikacja, zdolna do ataku. Posiada jednak marny ułamek siły wykonującego. Nie może oddalić się od pierwowzoru na ponad 3 metry.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 12
Minimalne Genjutsu: 8
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 15/klon
+ Gennin

Mizutensou no Jutsu: Pozwala ukryć ciało w wodzie, niezależnie ile tej wody jest. Od morza do kałuży.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 15
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 26
+ Gennin/Chunnin

Baku Suishouha: Z ust shinobi wydobywa się niezliczona ilość wody, która potrafi zalać tworząc morze, na którym łatwo się posługiwać technikami Suiton. Technika wymaga od Ninja dużej ilości chakry więc nie każdemu ta sztuka się uda. Wodę można normalnie kontrolować.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 22
Minimalne Genjutsu: 13
Minimalne Taijutsu: 2
Koszt Chakry: 50
+ Chunnin

Daibakufu no Jutsu: Technika polegająca na stworzeniu wielkiego wodnego wiru skierowanego w przeciwnka. Zdolne jest zniszczyć nawet las. W wirze tym można ukryć takie bronie jak: Shuriken lub Kunai

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 55
+ Chunnin

Suiryuudan no Jutsu: Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 21
Minimalne Genjutsu: 5
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 40
+ Chunnin

Kokuun no Jutsu: Użytkownik wytwarza małą chmurę deszczu... tylko że ten deszcz to ropa naftowa. Wtedy cel/miejsce jest bardzo łatwopalne.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 23
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 30
+ Chunnin

Mizuame Nabara: Technika żywiołu wody. Shinobi po wypluciu na ziemię kleistej, słodkiej mazi może unieruchomić za jej pomocą swojego przeciwnika, po czym zaatakować go z dużo większą szansą powodzenia innymi technikami bądź bronią dalekiego zasięgu. Pułapkę bardzo trudno ominąć, można tego dokonać jedynie przy skumulowaniu w stopach bardzo dużej ilości chakry, aby podeszwy przy każdym kroku mogły się bez problemu odklejać.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 7
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 40
+ Chunnin

Suishouha: Tworzy gigantyczną fale wody. Woda może zostać skierowana na przeciwnika.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 40
+ Chunnin


Suigadan: Z pobliskiej wody tworzymy trzy wirujące świdry, które zaatakują przeciwnika.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 22
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 60 (20 za świder)
+ rzadko Chunnin / Jounin

Suitenhoufutsu: Po wykonaniu pieczęci, woda wznosi się z ziemi, okrążając oponenta. Po czym zostaje on uwięziony w wodnym więzieniu, które nie musi być podtrzymywane. Technika ta może być stworzona jedynie z wody gruntowej.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 15
Koszt Chakry: 40
+ rzadko Chunnin / Jounin

Daibakuryuu no Jutsu: Tworzy w wodzie wielki wir, który wciąga wszystko do siebie. Gdy przeciwnik w niego w padnie jest mała szansa na ratunek. Jest to większa i ulepszona wersja Daibakufu no Jutsu, choć niektórzy uważają, że to to samo :D

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 24
Minimalne Genjutsu: 13
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry:70
+ raczej Jounin

Mizukuri No Yaiba: Polega na stworzeniu w ręce wodnego miecza, którego ninja może kontrolować za pomocą chakry. Taki oręż jest wielokrotnie groźniejszy niż tradycyjna broń - może przeciąć nawet najtwardsze substancje i nie może się uszkodzić/złamać.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 35
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 85
+  Jounin

Suijinheki: Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje wodę do obrony. Wypluwając z ust strumień wody, tworzymy wokół siebie ścianę wody, która krąży wokół nas i chroni przed nadchodzącymi atakami.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 28
Minimalne Genjutsu: 17
Minimalne Taijutsu: 14
Koszt Chakry: 65
+  Jounin

Goshokuzame: Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 30
Minimalne Genjutsu: 20
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 100 (20 za każdego rekina)
+  Jounin

Suiton No Yoroi: Technika rozpadu ciała. Gdy zostaniemy zaatakowani nasze ciało rozpada się na wodę. Technika bardzo przydatna gdy atakuje nas ktoś TaiJutsu ale również dobrze się sprawdza przy Ninjutsu. Po całym zajściu woda się łączy i znów jesteśmy sobą. Wadą techniki jest to, ze gdy używa się jej zbyt często nasze ciało może w końcu nie wrócić do pierwotnego stanu

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 40
Minimalne Genjutsu: 20
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 55
+  Specjalny Jounin/ ANBU

www.1czs2.pun.pl www.praetorians.pun.pl www.lords.pun.pl www.java-jar.pun.pl www.prostowserce.pun.pl