FUUTON (POWIETRZE)
Doku Kiri: Atak ten polega za wypuszczeniu z ust dość dużej ilości trującego gazu, który skutecznie może powstrzymać wroga.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 12
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 20
+ Gennin
Fuusaji: Tworzy silny podmuch wiatru który niosąc piasek lub kurz oślepia.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 14
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 20
+ Gennin
+najlepiej wachlarz
Kaze No Yaiba: Prosty i swobodny atak dość silnym wiatrem wychodzącym z jednego palca. Przy używaniu tego jutsu nie potrzeba wykonywać żadnych specjalnych pieczęci ręcznych.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 5
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 30
+ Chunnin/ czasem dozwolony dla Gennina
Daikamitachi No Jutsu: Technika ta wytwarza bardzo silny wiatr, który jest zdolny przecinać metal, a drzewa kroi na plasterki. Ten silny podmuch jest w stanie odbić atak dźwiękowy.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 50
+ Chunnin
+ Wachlarz
Daitoppa: Jutsu powiązane z żywiołem powietrza. Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru. Nic nie może się przeciwstawić takiej sile. Wszystko na jej drodze zostaje dosłownie zniszczone.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 35
+ Chunnin
Tatsumaki no Jutsu: Jest to poprostu tornado. Bardzo silne Jutsu, które niszczy wszystko co spotka na swej drodze.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 28
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 50
+ Jounin/ czasem Chuunin
Renkuudan: Osoba, bądź duże zwierze, zbiera powietrze w płucach, mieszając je ze swoją chakrą. Następnie wypuszcza je, tworząc dosyć potężny podmuch wiatru.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 22
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 55
+ Jounin/ czasem Chuunin
Kamaitachi No Jutsu: Technika polegająca na tym iż użytkownik używa wielkiego wachlarza aby stworzyć powietrzny wir. Wiatr kierowany jest przez chakrę , pozwalając użytkownikowi atakować na dużą odległość.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 30
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 50
+ Jounin
Kaze no Yoroi: Jedna z trudniejszych technik tego żywiołu. Użytkownik tworzy krążący naokoło niego wiatr, który kaleczy każdego, kto wejdzie w jego zasięg. Ma jednak słaby punkt od góry. Drugą wadą jest to, że aby coś zobaczyć poza naszą osłoną, trzeba mieć bardzo dobrze wyczulone zmysły.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 35
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 15
Koszt Chakry: 65
+ Jounin
Kaze Kiri: Jest to technika, dzięki której możemy opanować żywioł wiatru. Do tej techniki potrzeba nam jest jakaś broń, im dłuższa tym lepsza. Naładowywujemy broń chakrą a następnie uderzamy w nadchodzące powietrze. Powietrze rozcina się i nie uderza w nas. Nie zadaje obrażeń przeciwnikowi.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 30
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 20
+ Jounin
+ długa broń, np. pałka, lanca.
Kaze Furai: Technika polega na lataniu, będąc unoszonym przez stworzony za pomocą chakry wiatr. Prędkość latania zależy od naszej kontroli chakry.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 45
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 15
Koszt Chakry: 75
+ Jounin
Kumo Kaze no Jutsu: Ta technika zamienia chmury w tornado, a następnie zstępuje na wroga, otaczając go i uniemożliwiając ucieczkę. Oczywiście takie, jakie były chmury, tak jest w tornadzie: padał deszcz, wewnątrz tornada jest ulewa, była burza - tam też jest. Oczywiście samo tornado też kaleczy osobę w środku.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 35
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 20
Koszt Chakry: 80
+ Specjalny Jounin/ dopuszczalne Jounin
Senmoufuu: Jest to stworzenie bardzo dzikiej fali wiatru, która po stworzeniu praktycznie leci gdzie jej sie podoba tj. może polecieć wszędzie. Wiatr jednak jest wyjątkowo potężny, wręcz szatkuje rzeczy na które natrafi.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 50
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 80
+ Specjalny Jounin/ dopuszczalne Jounin
Offline