#1 05-2-2008 22:52:14

Rufus

Super Administrator http://s2.zapodaj.net/images/4906912.jpg

7015875
Skąd: Toruń
Zarejestrowany: 05-2-2008
Posty: 2995
Punktów :   
Ulubione anime:: Naruto i Nauto Shippuuden
Ulubiona postać:: Shikamaru
Autorytet z anime:: Naruto
WWW

Wioska Piasku

Klany w Wiosce Piasku WERSJA BETA!!

Klan Ayatsuri

Bloodline limit:

Nabyta umiejętność wykorzystywania do walki marionetek.

Kugutsu no Jutsu
Ta technika jest wyznacznikiem możliwości marionetkarza, wraz z jej wzrostem możemy coraz to sprawniej posługiwać się kukłami, możemy kontrolować coraz to lepsze marionetki i używać większej ich ilości. Aby podpiąć się do kukiełki nićmi z chakry musi być ona dosyć blisko nas, w zasięgu do kilkunastu metrów. Dzięki tej technice można też sterować zwykłymi przedmiotami przy pomocy chakrowych nici.

Hansou: Guujin
Młodzi, niedoświadczeni marionetkarze, noszą swoje kukiełki na plecach, jako zawiniątka. Kuglarz może unieść maksymalnie dwie takie kukiełki (średniej lub mniejszej wielkości).
Zaawansowani potrafią pieczętować swoje kukiełki w zwojach, które są małe i prawie nic nie ważą; jest to o wiele bardziej komfortowe niż niż noszenie kukieł przy sobie. By móc pieczętować marionetki w zwojach, trzeba mieć odpowiednią ilość NinJutsu. Przy sobie można mieć dowolną ilość takich zapieczętowanych kukiełek.

Yubi Tenraku
Bardzo prosta technika. Polega na podłączeniu się do jakiejś części ciała u jakiejś osoby i wstrzymanie ruchu danej kończyny. Jest to dyskretna technika - do jej wykonania wystarczy delikatne poruszanie palcami.

Kugutsu Kawarimi no Jutsu
Technika ta polega na zamienieniu się miejscem ze swoją kukiełką, przeważnie trzymaną jako zawiniątko na plecach. Gdy marionetkarz jest w opałach, wykonuje tą technikę, samemu pojawiając się na miejscu kukiełki (tzn w zabandażowanym zawiniątku) Wtedy ewentualne obrażenia przyjmuje na siebie kukiełka.

Kairai Kawarimi no Jutsu
Inna kuglarska technika podmiany, bardzo podobna do podstawowego Kawarimi no Jutsu, z tym wyjątkiem, że to kukłę podmieniamy z jakimś przedmiotem, a nie nas samych.

Setsuzoku
Zdolność, która pozwala połączyć się do kukły/broni bardzo oddalonej od nas, a także wznowić połączenie, które zostało przerwane.

Fukumen no Jutsu
Jest to ciekawe zastosowanie kukiełki do celów zwiadowczych. Wygląd zewnętrzny marionetki zmienia się dowolnie, także na wzór innych osób. Stopień, do jakiego możemy manipulować wyglądem i jak dobrze spisuje się kamuflaż ogranicza nasza kontrola chakry.

Hansou: Buki Guujin
Kolejne kuglarskie pieczętowanie. Tym razem pieczętujemy coś na częściach kukiełek np. dodatkowych mechanizmów, broni itd.

Jinteki Kugutsu no Jutsu
Jest to jedna z bardziej zaawansowanych technik kuglarskich. Linki z chakry możemy podpiąć do żywej osoby i manipulować jej ruchami. Niestety nie możemy wykonywać tą osobą żadnych technik, możemy używać tylko zwykłego TaiJutsu

Juu Suushi Kugutsu no Jutsu
Jest to technika przeznaczona tylko dla lepszych kuglarzy. Polega na tym, że przy całkowicie sprawnych rękach kuglarz może sterować aż 10 kukłami naraz! Dzieje się to za sprawą tego, że jeden palec ręki, przypada na jedną kukiełkę. Oczywiście przy niesprawnych palcach itd. można sterować mniejszą ich ilością. Właśnie z efektu tej techniki jest jej potoczna nazwa: "jedna na palec" albo "palec do palca".

Meka no Youhin
Za pomocą tej techniki możemy wszczepiać mechaniczne elementy kukiełek do swojego ciała, a końcowym stadium prawie całkowicie zamienić swoje ciało w marionetkę. Ilość i rodzaj implantów, jakie można wszczepiać jest zależne od punktów wytrzymałości postaci. Każda taka modyfikacja pozbawia nasz 1 punktu wytrzymałości (cechy). Aby żyć i kontrolować chakrę potrzebujemy tylko serca, więc wszystko oprócz niego i mózgu możemy zmienić w kukłę.

Taisha no Youhin
Bardzo zaawansowana technika, wymagająca wcześniejszego przemienienia się w kukiełkę. Technika polega na złożeniu się z powrotem, jeśli ulegniemy zniszczeniu. Możemy to zrobić, jeśli nasz rdzeń (mózg, serca) jest w całości i możemy kumulować nim chakrę.

Nintsuri no Jutsu
Jest to najtrudniejsza i najniebezpieczniejsza technika klanu. Polega na zamienieniu człowieka w kukiełkę. I to nie na chwilę, przemiana jest na stałe. "Ludzka kukiełka" posiada chakrę jaką miała za życia, oraz potrafi techniki takie jak za życia. Oczywiście kuglarz może ją zmodyfikować - aby działała jak należy potrzeba jej tylko serce (do kumulowania chakry). Jeśli przemieniony miał zaawansowane więzy krwi (bloodline) to i jako kukiełka je posiada. Aby zamienić kogoś w kukłę potrzeba skomplikowanego procesu, w którym osoba przemieniana musi być nieruchoma i leżeć na płaskiej powierzchni. Na początku trzeba nakreślić naokoło niej koło z pieczęci pisemnych, a potem wykonać niezwykle trudną i czasochłonną technikę przemieniającą człowieka żywego w drewnianą lalkę do walki.

Yuuki Shitai no Dansou
Silna technika defensywna. Dzięki niej, możemy przenieść nasze człowiecze części ciała (tj. mózg, serce i inne które zachowaliśmy) do innego, sztucznego ciała - kukiełki. Możemy to przenosić bez konieczności kontaktu z tym ciałem, wystarczy nam do tego chakra.

Budowanie Własnych Kukiełek
Kuglarze zazwyczaj mają w sobie trochę twórczości i zapału, aby zbudować własne kukły bojowe. Dla niektórych to praca, dla innych hobby, dla jeszcze innych sztuka.


Klan Jisori

Bloodline:

Moc magnetyczna

Satetsu Suna Seisei
Podstawowa technika klanu, pomaga na zamienienie zwykłego piasku, na stalowy.

Satetsu Shihai
Jest to zwykła kontrola metalu. Możemy formować ze stalowego piachu przedmioty i formy, przy pomocy tej techniki i chakry.


Satetsu Kasui
Tym razem stalowy piasek przebiega pod ziemią i rani wroga od dołu, zmieniając się w stalowe kolce.

Satetsu Shigure
Stalowy piach zmienia się w mnóstwo małych pocisków, które w jednej chwili lecą na wroga. Nie można się przed nimi zblokować, można jedynie nieco złagodzić ich siłę.

Satetsu Kaihou
Cały stalowy piasek trzeba przeznaczyć na tą technikę. Na początku w powietrzu formuje się z niego kula. Potem ta zaczyna wypuszczać "korzenie". Następnie one rozrastają się, rozdzielają, znów rozdzielają i to wszytko w niesamowicie szybkim tempie. Wszystko naokoło praktycznie jest w zasięgu.

Klan Seichuu

Bloodline Limit:

Kontrola piasku.

Suna Shuriken
Seria pocisków wytworzonych z piasku, zbliżonych wyglądem do shurikenów.

Suna Bunshin
Piaskowy klon, nie może oddalać się zbytnio od swojej pierwotnej formy, więc jest używany głownie w defensywi

Suna no Yoroi
Regenerujący się pancerz z piasku, służy głównie do obrony przed technikami TaiJutsu.

Suna Shigure
Inaczej deszcz piasku. Ma za zadanie unieruchomić przeciwnika z zaskoczenia.

Suna Tama
Seichuu tworzy naokoło siebie kulę z piasku, który twardnieje i staję się "ochroną absolutną".

Suna no Me
Piaskowa odmiana Daisan no Me. Tym razem tworzymy oko, które pochłania większe ilości chakry, ale jest praktycznie niezniszczalne, gdyż ciągle się odnawia.

Suna Kyaza
Technika bardzo praktyczna i pożyteczna. Dzięki niej można pozyskać piasek na wykonywanie technik z podłoża. Zależnie od głębokości na jakiej jest, trwa to odpowiednio dłużej.

Sabaku Kyuu/Sabaku SouSou
Piasek unieruchamia przeciwnika, tworząc wokół niego zwartą otoczkę. Następnie ofiara jest zmiażdżona uciskającymi ścianami.

Gokusamaisou
Technika polegająca na wytworzeniu pod przeciwnikiem ruchomych piasków, które wciągają go kilkadziesiąt metrów pod ziemię.

Ryuusa Bakuryu
Technika polegająca na stworzeniu lawiny piasku, która może przemienić krajobraz w pustynie.

Sabaku Taisou
Użytkownik przykłada ręce do podłoża, atakując falami uderzeniowymi które się po nim rozchodzą.

Sabaku Rou
Technika wymaga gigantycznych pokładów chakry oraz piasku. Tworzy w powietrzu monstrualną kulę, w której zamyka się wroga. Więzienie jest nie do sforsowania, i przeciwnik po jakimś czasie się dusi lub zostaje zgnieciony. Uwolnić można się tylko poprzez spowodowanie wyjątkowo potężnej eksplozji, która uszkodziłaby ścianę piaskowego więzienia.


http://img510.imageshack.us/img510/5765/spamersfx1yg0xk2.gif

Imię: Rufus
Klan: Uchiha
Wiek: 16 lat
Ranga: Chuunin Nauczyciel
Wioska: Wioska Ukryta w Liściach
Organizacja: Shippou-Taka (Srebrny Jastrząb)
Stanowisko: Lider, Członek Drużyny 2
Partner z drużyny: Inuzuka Rika

Poziom: 17
HP: 1100/1100
Chakra: 1600/  1600
Exp: 20700/ 22000
Drużyna: dowódca: Rufus; Okami_Bastian, Yuki(zaginiona)
Uczniowie : Drużyna 1- Sasuke, Sasori, Uchiha Madara, Piner
Demon: Datos
Jedność: 60%
Bramy: -=-
Wygląd:http://public4.tektek.org/img/av/0906/d13/1455/517e121.png


Zajrzyj

Historia: Rufus to zwykły mieszkaniec Konohy, który, z resztą jak wszyscy, pragnie zostać wspaniałym shinobi. Zawsze stara się myśleć o krok przed przeciwnikiem. Uważa, że najważniejsza nie jest siła, lecz mądrość i spryt. Gdy był mały rodzice zapieczętowali w nim Datosa, potężnego demona, aby go chronił. Rufus zawsze stara się walczyć rozsądnie. Chociaż jest roztrzepany i walnięty, potrafi znaleźć w sobie spokój. Najlepiej wychodzi mu wychodzenie z trudnych opresji. Urodził się w Konoshe, potem mieszkał w Sunie. Można go było spotkać również w Kiri, Ame i innych wioskach. Dlaczego tak robi? Kto to wie, spytaj go, może Ci powie Obecnie również przebywa w Wiosce Liścia i szkoli się na wspaniałego ninja. Jego marzeniem jest pomścić śmierć rodziców, zabitych przez shinobi z dźwięku. Po zdaniu egzaminu na Chuunina w Sunie postanowił zrobić sobie krótką przerwę w treningach... Pewnego dnia podczas misji zauważył dziwnego Tygrysa, który zaprowadził go do sporej jaskini. Znalazł tam Pakt Krwi z Tygrysami...


Atrybuty:

Siła: 34
Szybkość: 50
Zwinność: 40
Chakra: 30


Atuty:

NinJutsu:21 +4                                         
TaiJutsu:10
GenJutsu:20                                   

Elementy: katon, fuuton, hyuuton (Datos)
Natura chakry: wiatr (Opanowana: 10%)
Kekke Genkai: Sharingan lvl 2 (Ichiryuu Sharingan)
Zwierzę: nie dotyczy

Strój: kabura na nogę, opaska Suny, opaska Konohy, kabura na pośladek, para rękawic z ochraniaczem, ochraniacze na ręce, ochraniacze na nogi, gogle, nici wiążące metalowe, kamizelka Chuuunina z Konohy, poniszczony ciężki Chuunin set z Suny, Karta Identyfikacyjna Shippou- Taka,płaszcz z kapturem, 5x Kieszonka na zwoje, Bandaże (20m), Ciężarki na górną część nóg (co 2 dni szybkość +1), Ciężarki na ręce (co 2 dni siła +1), Ciężarki na nogi (co 2 dni zręczność +1), Ciężarki w pasie (co 2 dni czakra +1), Maska z możliwością oddychania pod wodą,

Ekwipunek: 15x nóż kunai, 100x shuriken mały, 2x katana, 1x bomba dymna, 1x Nunchaku metalowe, 1x Kij duży, 2x Kastet, 1x Łańcuch duży, 1x Kolczasta Katana, nici wiążące metalowe 10m, 4x Notka wybuchowa, 4x Notka świetlna, 2x Bomba Trująca, 1x Wachlarz duży, Sztylet z Shippou Taka,

Pieniądze:9700 ryo

Techniki: Bunshin No Jutsu, Henge No Jutsu, Kawarimi No Jutsu, Fakumi Hari, Jutsu Lecznicze X lvl, Kokohi No Jutsu, Gouken, Tokken, Taren Ken, Konoha Raiken, Sennen Goroshi, Konoha Repuu, Konoha Senpuu, Konoha Shoufuu, Kage Buyou,  Nemuri, Shunshin No Justu, Karuto No Tayori, Chiyute no Jutsu, Chakra no Mesu,  Kage Shuriken no Jutsu, Kai, Katon: Shoukkakyu no Jutsu, Doku KiriHyuuton: Tsubame Fubuki, Kage Bunshin No Jutsu, Hyuuton:Rouga Nadare no Jutsu , Katon:Goukakyuu no JutsuHyuuton: Koori No Jutsu,   Fuuton:Fuusaji, Katon:Kasumi Enbu No Jutsu, Kuchiyose no Jutsu (Tygrysy Szablozębne), Katon: Housenka no Jutsu, Fuuton: Kaze No Yaiba, Fuuton:Daikamitachi No Jutsu, Katon:Ryuuza no Jutsu, Fuuton: Daitoppa, Shoushagan no Jutsu, Nehan Shouja no Jutsu, Raiton:Raiseishi, Raiton: Ikazuchi


Techniki klanowe: Shodan Sharingan, Sharingan Soufuusha Sannotachi, Ichiryuu Sharingan, Sharingan Renge, Kokoro Wana,

Umiejętności: Jutsu Jedna Ręka, Mistrz Dwóch Ostrzy, Alchemik( 5 lvl),

Misje:

E:5
D:13
C:11
B:4
A:1
S:

Kuchiyose no Jutsu:
Imię: Shikyo- [średni (50 chkr)]
Chakra: 1500
HP: 2000
Techniki: Katon: Housenka No Jutsu , Fuuton:Renkuudan,
http://s4.zapodaj.net/images/93957535.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rpgrebelde.pun.pl www.mechatronika102mcm.pun.pl www.wizir.pun.pl www.power-ranger-furia-dzungi.pun.pl www.narutolovenet.pun.pl