#1 05-2-2008 22:48:28

Rufus

Super Administrator http://s2.zapodaj.net/images/4906912.jpg

7015875
Skąd: Toruń
Zarejestrowany: 05-2-2008
Posty: 2995
Punktów :   
Ulubione anime:: Naruto i Nauto Shippuuden
Ulubiona postać:: Shikamaru
Autorytet z anime:: Naruto
WWW

Wioska Liścia

Wioska Liścia Klany: WERSJA BETA!!Później jak będę miał czas napisze lepszą.

Klan Uchiha

Bloodline Limit:

Sharingan - kopiujące oko.

Sharingan
Sharingan to rodzaj DouJutsu. Nie można ot tak "uaktywnić" sobie sharingana, jest to umiejętność drzemiąca w nas, czekająca na odpowiedni moment by się przebudzić. Kopiowanie polega na zapamiętaniu techniki, i powtórzeniu jej, przy skopiowaną technikę można powtórzyć jednorazowo. Skopiowane techniki można jednak zapamiętać na stałe ucząc się ich normalnym sposobem, trochę mniejszym kosztem (ale musimy spełniać wymagania). Nie można kopiować technik wymagającego innego limitu krwi. Posiada trzy stopnie opanowania:

Pierwszy - Pozwala widzieć przepływ chakry, wzmacnia zmysł wzroku, co pozwala dostrzegać szybko poruszające się obiekty. Umożliwia kopiowanie ruchów TaiJutsu

Drugi - Podstawowy poziom sharingana. Jeszcze bardziej poszerza zakres postrzegania, oprócz ruchów TaiJutsu, umożliwia jeszcze kopiowanie NinJutsu oraz GenJutsu. Ma zastosowanie w technikach iluzjonistycznych.

Trzeci - Mangekyou Sharingan, ,,Kalejdoskop''. Najsilniejszy poziom Sharingana, bardzo trudny do osiągnięcia. Bardzo poszerza zakres postrzegania, doskonali jeszcze bardziej techniki kopiowania. Ma duże zastosowanie w używaniu GenJutsu

Techniki:

Sharingan Soufuusha Sannotachi
Polega na wyrzuceniu trzech shurikenów z przymocowanymi linkami, które można kontrolować za pomocą sharingana. Tą techniką można unieruchomić, "przywiązać'' przeciwnika do czegoś.

Seppaku no Jutsu
Silny, oszałamiający wstrząs psychiczny. Gdy spojrzymy naszemu przeciwnikowi w oczy, przesyłamy mu silny impuls oraz sugestię, które mogą go osłabić i wystraszyć.

Shounin Riaru
Ta technika umożliwia rozróżnienie wszelkich klonów od prawdziwych ludzi. Klony mogą być stworzone za pomocą NinJutsu, lub być iluzjonistyczne. Gdy popatrzy się na przeciwników używając tej techniki, klony zostaną ukazane jako sama, surowa chakra.

Saiminjutsu
Wykonujemy cykl ruchów hipnotycznych mających na zadaniu wystraszenie, zdenerwowanie i wyprowadzenie przeciwnika z równowagi. Najpierw, za pomocą kopiującego oka naśladujemy ruchy przeciwnika, wprowadzając go w stan nerwowości. Potem przeciwnik ma wrażenie, że czytamy w jego myślach, wypowiadając jego słowa równocześnie z nim i dopowiadając ich końcówki. Na samym końcu, za pomocą prostego GenJutsu sugerujemy przeciwnikowi, jakie pieczęci ma zawiązać. Potem wystarczy tylko skopiować jego ruchy i zaatakować techniką, którą właśnie miał zamiar wykonać przeciwnik.

Amaterasu
Kolejna technika do której wymagany jest Mangekyou Sharingan. Tym razem jest to ognista technika znana tylko klanowi Uchiha. Mianowicie chodzi o Boginię Słońca - Amaterasu. Jest to najpotężniejszy istniejący ogień - czarny ogień, który może spalić prawie wszytko.

Tsukuyomi
Jedna z najpotężniejszych technik iluzjonistycznych. Polega na poddaniu przeciwnika bardzo silnym iluzjom, wykańczającym go psychicznie. W iluzjonistycznym świecie wszystko zależy od wykonującego technikę, np. przestrzeń albo masa obiektów. Używający może torturować swoją ofiarę przez wiele godzin, a w rzeczywistości nie upłynie za ten czas więcej niż sekunda. Bardzo trudna i wyczerpująca technika, zastrzeżona dla najlepszych. Obronić się przed tą techniką można wykonując rzut na odporność psychiczną.

Shodan Sharingan: wstępny. Jest to pierwszy etap rozwoju sharingana. Takie źrenice mają shinobi klanu Uchiha zaraz po przebudzeniu tej zdolności i dopiero z czasem rozwijają się one do pełnego sharingana drugiego poziomu. Posiadają dwie "łezki" umieszczone naprzeciw siebie. Sharingan ten pozwala przede wszystkim dostrzegać zjawiska niewidoczne normalnym okiem - obiekty poruszające się z dużą szybkością, przepływ czakry, także w pewnym zakresie patrzenie poprzez przedmioty. Jeśli idzie o zdolność kopiowania, dotyczy ona praktycznie tylko taijutsu.


Ichiryuu Sharingan: podstawowy. Klasyczna, rozwinięta forma sharingana z trzema łezkami. Sharingan w tej postaci oprócz znanych z formy wstępnej zdolności postrzegania w znacznie szerszym zakresie od oczu zwykłych śmiertelników, pozwala kopiować praktycznie wszystkie techniki taijutsu, ninjutsu i genjutsu z wyjątkiem tych ograniczonych do więzów krwi. Umożliwia również w pewnym zakresie przewidywanie przyszłych ruchów przeciwnika. Ma również zastosowanie przy stosowaniu technik genjutsu.

Sharingan Renge: Technika wymagająca użycia Shodan Sharingan. Bardzo przydatna podczas walki. Osoba jest w stanie zobaczyć cyrkulację czakry przeciwnika i dzięki temu może rozpoznać prawdziwego shinobi z pośród klonów iluzji.

Kokoro Wana: Technika wymagająca przynajmniej Ichiryuu Sharingana. Dzięki niej można wprowadzić przeciwnika w paranoję tworząc ułudę czytania w myślach. Najpierw kopiuje się ruchy i słowa wroga a potem "podpowiada" której techniki ma użyć i zaatakowanie go nią pierwszemu.

Magen: Kyōten Chiten:,dosłownie "Demoniczna Iluzja: Lustro Zamiany Nieba i Ziemi". Umiejętność zastrzeżona tylko dla posiadaczy Sharingana z klanu Uchiha.Ofiara, która spojrzy w oczy używającego tego genjutsu zostaje poddana bardzo silnym iluzjom.Po tym genjutsu pozostaje bardzo silny uraz psychiczny.Przeciwstawić się temu może tylko inny posiadacz Sharingana.

Klan Hyuuga

Bloodline Limit:

Byakugan

Byakugan
DouJutsu Rodu Hyuuga. Byakugan umożliwia widzenie przepływu chakry przeciwnika, a w zaawansowanym stadium wszystkich 364 tenketsu. Byakugan znacznie poszerza zakres postrzegania, osoby z Byakuganem mają wizję 359 stopni, wzrokiem mogą przeniknąć wszystko oprócz żywiołów (woda, mgła, ogień itd.). Byakugan umożliwia także widzenie na sporą odległość, nieosiągalną dla oka zwykłego człowieka. Do aktywowania Byakugana trzeba złożyć odpowiednie pieczęci.

Juuken
Juuken jest charakterystycznym stylem walki klanu Hyuuga, polega na atakowaniu wewnętrznego układu przepływu chakry przeciwnika oraz organów wewnętrznych. Juuken jest nazywany inaczej "miękką pięścią". To od opanowania tego stylu w głównej mierze zależą umiejętności Hyuuga. Styl charakteryzuje się dużą ilością uników i wieloma uderzeniami otwartymi dłońmi.

Hakke Kuushou
Uderzenie otwartą dłonią, przy którymj wypuszcza się z niej ogromne ilości chakry, która zmienia się w falę uderzeniową, idącą w linii prostej.

Hakkeshou: Kaiten
Użytkownik zaczyna się szybko obracać wokół własnej osi. Wypuszczając chakrę ze wszystkich tenketsu, wytwarza wokół siebie wir neutralizujący ataki z zewnątrz i odpychający wroga za pomocą chakry.

Hakkeshou: Rokujuuyonshou
TaiJutsu polegające na uderzeniach palcami w punkty wylotu chakry, blokując przepływ chakry i sprawiająć ogromny ból wrogowi. Shinobi atakuje w tenketsu uderzeniami po: 2, 4, 8, 16, 32 i 64.

Shugohakke: Rokujuuyonshou
Defensywna technika, podobna do Hakkeshou: Kaiten. Używający wykonuje mnóstwo szybkich ruchów rękami we wszystkie strony, wytwarzając przy tym cieniutkie wiązki chakry z końcówek palców. Można tak obronić się przed atakami dystansowymi, a przy wyższym stopniu opanowania nawet przed atakiem bezpośrednim.

Togatta Juuken
Odmiana Juukena, znana tylko przez najlepszych. Tym razem nie atakujemy otwartą dłonią, ale dwoma palcami u każdej ręki: wskazującym i środkowym. Za pomocą chakry, z końcówek palców wystaje ostrze, którym można przecinać chakrę. Dzięki temu, możemy bez problemów unieszkodliwiać punkty meridianowe właściwie bez ograniczeń, walcząc przy dawnej szybkości.

Hakke Hyaku Ni Juu Hachishou
Silniejsza i trudniejsza wersja Hakkeshou: Rokujuuyonshou. Tym razem blokuje się aż 128 punktów meridianowych, uderzając w nie ciosami po: 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128 punktów.

Hakkeshou: Nihyakugojuurokushou
Najskuteczniejsza wersja technik blokowania wylotów chakry. Shinobi atakuje w tenketsu ciosami po: 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256. Technika bardzo trudna do opanowania, wymaga niesamowitej szybkości, ale za to jest praktycznie zabójcza.

Harichakra: Technika stosowana przez członków klanu Hyuuga. Polega na wytworzeniu z otworów tenketsu igieł, dzięki którym można przecinać elementy wykonane z chakry, które normalnie są nie do przecięcia. Igły z chakry można wytwarzać w każdy miejscu na ciele, gdzie znajduje się punkt tenketsu.

Klan Inuzuka

Bloodline Limit:

Doskonały węch, Psie techniki, Rozmawianie ze swoim pupilem.

Douteki Tei-in
Zwierzę oznacza wroga własnym moczem, by potem umieć rozpoznać go tylko po zapachu. Zwiększa celność Garougi do 75%.

Jinteki Ninpou
Właściciel podaje psu pigułkę żywnościową, przez co zmienia jego kolor sierści na brunatny lub bordowy. Pies staje się silniejszy, zwinniejszy i wytrzymalszy o 1/2 tych cech właściciela.

Juuin Bunshin
Zwierze, po zetknięciu się z właścicielem zmienia się w dokładną replikację właściciela. Posiada wtedy jego 100% cech (1/2 jeśli prędzej nie użyta została technika Jinteki Ninpou. Klon posiada wszystkie techniki, umiejętności itd. właściciela.

Shinryakuteki Youshiki
Styl walki Klanu Inuzuka. Polega na szybkich i silnych, zazwyczaj pojedynczych atakach.

Gijuu Ninpou, Shikyaku no Jutsu
Używający uwalnia dużą ilość chakry, jego paznokcie zamieniają się w długie pazury, kły stają się bardziej widoczne - nabiera cech zwierzęcych. Doskonale wspomaga agresywny styl walki tego klanu.

Gatsuuga
Inuzuka wraz z przemienionym zwierzęciem zaczynając kręcić się wokół łasnej osi, tworząc z siebie wir. Można też wykonać samotną Gatsuugę, zwaną Tsuugą, wtedy tylko sam klanowiec albo jego zwierze atakuje. Wtedy obrażenia spadają o połowę

Inzuka Ryuu Jinjuu Henge
Po kontakcie człowieka i psa zmieniają się w wielkiego, dwugłowego wilka. Może on samodzielnie atakować, ale jest wymagany do techniki Garouga. Wszystkie cechy fizyczne wzrastają o 2 podczas tej transformacji.

Garouga
Potężniejsza odmiana Gatsuugi. Musi ją wykonać dwógłowy pies (Inuzuka Ryuu Jinjuu Henge). Obroty są tak duże, że nic nie widzi, dlatego potrzebuje do lokalizacji przeciwnika moczu (Douteki Tei-in). Wtedy celność wzrasta do 75%. Ta technika potrafi dosłownie rozerwać na strzępy cel.

Dodatkowo Klan Okami ma zdolności tego klanu i dodatkowe 3 techniki, którymi są:

Tsuki no jutsu
Całkowita zmiana w wilka. Zwiększa szybkośc i zmysły. Niestety trochę przytępia umysł. Okami w wilczej postaci może mówić.

Hitotsu Oukami no jutsu
Stworzenie z wody wilka wielkości średniego psa.

Futatsu Oukami no jutsu
Stworzenie z wody wilka wielkości normalnego wilka.

Mittsu Oukami no jutsu
Stworzenie z wody wilka wielkości człowieka.

Oukami no Juudan no jutsu
Członek klanu formuje przed sobą wielki pocisk wilka, który z niezwykłą szybkością i siłą atakuje wybranego przeciwnika. Wilk nie spocznie dopóki nie dopadnie ofiary, lub dopóki nie zostanie zniszczony. Nie trzeba dostępu do wody, choć gdy tak owy jest koszt jest mniejszy

Klan Akimichi

Bloodline limit:

Techniki związane z TaiJutsu.

Obaueto
Umiejętność pasywna, podstawowa dla klanu Akimichi. Polega na zwiększaniu masy własnego ciała, co można sprawić nieustannie jedząc. W rezultacie zyskujemy +3 do siły

Shitate Fu-Do
Członkowie tego klanu potrafią wytwarzać tzw. pigułki żywnościowe. Koszt wytworzenia jednej pigułki to: 30 Ryo

Baika no Jutsu
Technika polegająca tymczasowym na zwiększeniu rozmiarów swojego ciała, zużywa duże ilości kalorii. Gdy jesteśmy pod wpływem tej techniki, nasza siła wzrasta o 8 .

Bubun Baika no Jutsu
Zwiększenie i wydłużenie tylko wybranej części ciała: nogi, ręki i tak dalej.

Nikudan Sensha
Silny styl walki TaiJutsu. By go użyć najpierw trzeba powiększyć rozmiar swojego ciała techniką Baika no Jutsu. Użytkownik zamienia się w wirującą kulę, która tocząc się po ziemi stara zmiażdżyć przeciwnika, jest to dość wyczerpujący styl walki.

Nikudan Hari Sensha
Technika taka sama jak Nikudan Sensha, z tym, że shinobi najpierw owija się sznurem z bronią. W rezultacie mamy dużo groźniejszą technikę.

Chou Baika no Jutsu
Powiększenie swojego ciała do gigantycznych rozmiarów. W takim stadium większość jest zdolna jedynie do przygniecenia swojego przeciwnika. Wymaga zużycia ogromnej energii. Najbardziej wprawieni w tej technice będą mogli używać jej do ataków "Sensha" zamiast Baika no Jutsu - w takim przypadku techniki te będą zadawały 2x więcej obrażeń.

Hagane Sensha
Najsilniejsza technika z rodzaju "toczących się kul". Jej nazwa pochodzi od tego, że ciało shinobi'ego w tej formie jest twarde jak stal.

Hourengan - klan Akimichi jest w posiadaniu specjalnych pigułek żywnościowych, tzw. "Hourengan".
Wyróżnia się trzy typy tych pigułek: zielone, żółte oraz czerwone. Każda kolejna ma coraz to mocniejsze działanie. Pigułki można nabyć u największego rangą członka klanu.
Zielona - Punkty szybkości: +3, Zasoby chakry: x30, Siła: +3; Skutek uboczny: -60 HP
Żółta - Punkty szybkości: +4, Zasoby chakry: +40, Siła: +5; Skutek uboczny: -120 HP
Czerwona - Punkty szybkości: +5, Zasoby chakry: +50, Siła: +7, Z wyprodukowanej chakry tworzą się skrzydła motyla; Skutek uboczny: -180 HP
Efekt po zażyciu każdej z pigułek trwa do 5 tur. Po zakończeniu ich działania następuje skutek uboczny.

Klan Nara

Bloodline Limit:

Kontrola cienia, techniki z nim związane.

Kage Mane no Jutsu
Podstawowa technika klanu Nara. Polega na unieruchomieniu przeciwnika za pomocą cienia. Posiada jednak limit czasowy, zależny od opanowania techniki i wprawy stosującego.

Kage Shibari no Jutsu
Silniejsza wersja Kage Mane no Jutsu. Umożliwia także unieruchomienie za pomocą cienia większej liczby przeciwników. Technika ta może działać także na większy dystans niż poprzedniczka. Limit czasowy techniki jest większy, ale technika jest także trudniejsza.

Kage Kubi Shibari no Jutsu
Użytkownik tworzy z cienia rękę, którą usiłuje złamać kark przeciwnika. Możliwe tylko po wcześniejszym unieruchomieniu przeciwnika cieniem.
Przeciwnik może częściowo przeciwstawić się wykonując udany rzut na siłę

Kage Nui
Użytkownik tworzy wąskie paski (igły) z cienia. Któe moga mu posłużyć w kolejnych technikach do unieruchamiania lub zadawania nimi obrażeń. Główną zaletą Kage Nui jest jej szybkość.

Kage Mane Buki no Jutsu
Technika ta polega na dodaniu swojej chakry do jakiejś broni, a następnie rzuceniu jej w cień przeciwnika, by cień nie mógł uciec.

Kageyose no Jutsu
Technika polega na sprowadzeniu całego cienia z okolicy do określonego punktu/postaci. Cień szczelnie owija cel i uniemożliwia mu jakikolwiek ruch.

Kage Kujiku
Po rozprowadzeniu cienia wokół obiektu, następuje jego zmiażdżenie. Bardzo trudna i jedna z najlepszych technik klanu Nara.

Kage Taiyou
Technika wykonywana w trakcie próby unieruchomienia przeciwnika. Użytkownik wysyła w górę ogromną ilość cienia, tworząc w górze pokrywę która rzuca cień na duży obszar pod siebie. Przypomina to nieco zaćmienie słońca. Podczas trwania tej techniki (maksymalnie parę minut) shinobi ma nieograniczone pole do popisu cieniem, techniki działają błyskawicznie i są mniej wyczerpujące.

Klan Yamanaka

Bloodline:

Techniki przejmowania umysłu.


Shintenshin no Jutsu
Podstawowa technika klanu. Polega na wysłaniu swojego umysłu do umysłu innej osoby, przez to przejmując kontrolę nad jej ciałem. Technika ma jednak wady: 1. nasze ciało staje się nieruchome na czas użycia techniki, 2. rany które odniesie przejęte ciało dotyka również naszego ciała.

Shintenshin no Jutsu
Podstawowa technika klanu. Polega na wysłaniu swojego umysłu do umysłu innej osoby, przez to przejmując kontrolę nad jej ciałem. Technika ma jednak wady: 1. nasze ciało staje się nieruchome na czas użycia techniki, 2. rany które odniesie przejęte ciało dotyka również naszego ciała.

Shine Anshin no Jutsu
Technika inna od pozotałych klanowych. Na początku wiążemy pieczęci a potem układamy typową pieczęć w kształcie kwadratu z kciuków i palców wskazujących. Potem namierzamy wroga i mówimy nazwę techniki. Wróg traci wszystkie myśli, staje się "warzywkiem". Technika trwa tak długo, jak wróg znajduje się w naszym "celowniku". Może objąć tylko jednego wroga. Jeśli między naszymi palcami będzie kilka wrogów, technika działa na tego bliżej środka lub najbliższego. Jeśli celem techniki jest gracz - nie może nic zrobić, chyba, że przełamie to GenJutsu.

Shinmanshin no Jutsu
Tym razem najsilniejsza wersja Shintenshina. Nasze ciało jest w pełni sprawne, nie odnosimy obrażeń, a jednak to kierujemy wrogiem.

Klan Aburame

Bloodline Limit:

Całkowita kontrola nad owadami przebywającymi we wnętrzu postaci.

Fujin Konchuu no Jutsu
Technika umożliwiająca wytropienie danej osoby. Podczas starcia postać zostawia na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Gdy zapragnie go odnaleźć posłuży się robakami-samcami które są bardzo wrażliwe na zapach insektów płci przeciwnej.

Konchuu Sekkou
Dzięki tej technice możemy wykorzystać owady do celów zwiadowczych. Wysyłamy kilka robaków tam gdzie chcemy. Gdy dotrą, możemy patrzeć ich oczami.

Kekkai Konchuu Bunshin no Jutsu
Postać tworzy klona którego ciało w całości zbudowane jest z robaków. Klon jest zdolny do ataku i może używać wszystkich technik postaci, ale ma zaledwie 1/10 punktów HP oryginału.

Soshaku no Jutsu
Główna ofensywna technika klanu Aburame. Robaki obchodzą ciało ofiary, a następnie w jednym momencie je kąsają. Przeważnie jest to kluczowy moment pojedynku.

Konchuu Hei
Broniąca przed atakami, duża ściana wytworzona z robaków. Wytrzymałość i wielkość ścianki zależą od zainwestowanej w nią chakry - każdy punkt jest równy 1 HP, ścianka może mieć od 20 do 100 HP.

Mushikame no Jutsu
Latające dookoła postaci robaki wytwarzają "słój" całkowicie chroniący ją przed zewnętrznymi atakami. Wszystko co zetknie się z rozpędzonymi do ogromnej prędkości robakami tworzącymi barierę, zostanie zniszczone albo odbite.

Muchiyose no Jutsu
Technika pozwalająca na przywołanie do siebie robaków z zewnątrz. Używający przykłada rękę do obiektu i zaczyna emitować chakrę, po chwili obok jego ręki zjawia się chmara robaków.


http://img510.imageshack.us/img510/5765/spamersfx1yg0xk2.gif

Imię: Rufus
Klan: Uchiha
Wiek: 16 lat
Ranga: Chuunin Nauczyciel
Wioska: Wioska Ukryta w Liściach
Organizacja: Shippou-Taka (Srebrny Jastrząb)
Stanowisko: Lider, Członek Drużyny 2
Partner z drużyny: Inuzuka Rika

Poziom: 17
HP: 1100/1100
Chakra: 1600/  1600
Exp: 20700/ 22000
Drużyna: dowódca: Rufus; Okami_Bastian, Yuki(zaginiona)
Uczniowie : Drużyna 1- Sasuke, Sasori, Uchiha Madara, Piner
Demon: Datos
Jedność: 60%
Bramy: -=-
Wygląd:http://public4.tektek.org/img/av/0906/d13/1455/517e121.png


Zajrzyj

Historia: Rufus to zwykły mieszkaniec Konohy, który, z resztą jak wszyscy, pragnie zostać wspaniałym shinobi. Zawsze stara się myśleć o krok przed przeciwnikiem. Uważa, że najważniejsza nie jest siła, lecz mądrość i spryt. Gdy był mały rodzice zapieczętowali w nim Datosa, potężnego demona, aby go chronił. Rufus zawsze stara się walczyć rozsądnie. Chociaż jest roztrzepany i walnięty, potrafi znaleźć w sobie spokój. Najlepiej wychodzi mu wychodzenie z trudnych opresji. Urodził się w Konoshe, potem mieszkał w Sunie. Można go było spotkać również w Kiri, Ame i innych wioskach. Dlaczego tak robi? Kto to wie, spytaj go, może Ci powie Obecnie również przebywa w Wiosce Liścia i szkoli się na wspaniałego ninja. Jego marzeniem jest pomścić śmierć rodziców, zabitych przez shinobi z dźwięku. Po zdaniu egzaminu na Chuunina w Sunie postanowił zrobić sobie krótką przerwę w treningach... Pewnego dnia podczas misji zauważył dziwnego Tygrysa, który zaprowadził go do sporej jaskini. Znalazł tam Pakt Krwi z Tygrysami...


Atrybuty:

Siła: 34
Szybkość: 50
Zwinność: 40
Chakra: 30


Atuty:

NinJutsu:21 +4                                         
TaiJutsu:10
GenJutsu:20                                   

Elementy: katon, fuuton, hyuuton (Datos)
Natura chakry: wiatr (Opanowana: 10%)
Kekke Genkai: Sharingan lvl 2 (Ichiryuu Sharingan)
Zwierzę: nie dotyczy

Strój: kabura na nogę, opaska Suny, opaska Konohy, kabura na pośladek, para rękawic z ochraniaczem, ochraniacze na ręce, ochraniacze na nogi, gogle, nici wiążące metalowe, kamizelka Chuuunina z Konohy, poniszczony ciężki Chuunin set z Suny, Karta Identyfikacyjna Shippou- Taka,płaszcz z kapturem, 5x Kieszonka na zwoje, Bandaże (20m), Ciężarki na górną część nóg (co 2 dni szybkość +1), Ciężarki na ręce (co 2 dni siła +1), Ciężarki na nogi (co 2 dni zręczność +1), Ciężarki w pasie (co 2 dni czakra +1), Maska z możliwością oddychania pod wodą,

Ekwipunek: 15x nóż kunai, 100x shuriken mały, 2x katana, 1x bomba dymna, 1x Nunchaku metalowe, 1x Kij duży, 2x Kastet, 1x Łańcuch duży, 1x Kolczasta Katana, nici wiążące metalowe 10m, 4x Notka wybuchowa, 4x Notka świetlna, 2x Bomba Trująca, 1x Wachlarz duży, Sztylet z Shippou Taka,

Pieniądze:9700 ryo

Techniki: Bunshin No Jutsu, Henge No Jutsu, Kawarimi No Jutsu, Fakumi Hari, Jutsu Lecznicze X lvl, Kokohi No Jutsu, Gouken, Tokken, Taren Ken, Konoha Raiken, Sennen Goroshi, Konoha Repuu, Konoha Senpuu, Konoha Shoufuu, Kage Buyou,  Nemuri, Shunshin No Justu, Karuto No Tayori, Chiyute no Jutsu, Chakra no Mesu,  Kage Shuriken no Jutsu, Kai, Katon: Shoukkakyu no Jutsu, Doku KiriHyuuton: Tsubame Fubuki, Kage Bunshin No Jutsu, Hyuuton:Rouga Nadare no Jutsu , Katon:Goukakyuu no JutsuHyuuton: Koori No Jutsu,   Fuuton:Fuusaji, Katon:Kasumi Enbu No Jutsu, Kuchiyose no Jutsu (Tygrysy Szablozębne), Katon: Housenka no Jutsu, Fuuton: Kaze No Yaiba, Fuuton:Daikamitachi No Jutsu, Katon:Ryuuza no Jutsu, Fuuton: Daitoppa, Shoushagan no Jutsu, Nehan Shouja no Jutsu, Raiton:Raiseishi, Raiton: Ikazuchi


Techniki klanowe: Shodan Sharingan, Sharingan Soufuusha Sannotachi, Ichiryuu Sharingan, Sharingan Renge, Kokoro Wana,

Umiejętności: Jutsu Jedna Ręka, Mistrz Dwóch Ostrzy, Alchemik( 5 lvl),

Misje:

E:5
D:13
C:11
B:4
A:1
S:

Kuchiyose no Jutsu:
Imię: Shikyo- [średni (50 chkr)]
Chakra: 1500
HP: 2000
Techniki: Katon: Housenka No Jutsu , Fuuton:Renkuudan,
http://s4.zapodaj.net/images/93957535.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.cssnofear.pun.pl www.zpumlublin.pun.pl www.terania.pun.pl www.mobileinfo.pun.pl www.pogotowie-ratunkowe.pun.pl