#1 13-10-2008 21:28:39

Rufus

Super Administrator http://s2.zapodaj.net/images/4906912.jpg

7015875
Skąd: Toruń
Zarejestrowany: 05-2-2008
Posty: 2995
Punktów :   
Ulubione anime:: Naruto i Nauto Shippuuden
Ulubiona postać:: Shikamaru
Autorytet z anime:: Naruto
WWW

Wymagania do technik żywiołów- Suiton

SUITON (WODA)

Suikoudan no Jutsu: Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 10
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 25
+ Gennin

Mizu Bunshin No Jutsu: Wodna replikacja, zdolna do ataku. Posiada jednak marny ułamek siły wykonującego. Nie może oddalić się od pierwowzoru na ponad 3 metry.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 12
Minimalne Genjutsu: 8
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 15/klon
+ Gennin

Mizutensou no Jutsu: Pozwala ukryć ciało w wodzie, niezależnie ile tej wody jest. Od morza do kałuży.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 15
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 26
+ Gennin/Chunnin

Baku Suishouha: Z ust shinobi wydobywa się niezliczona ilość wody, która potrafi zalać tworząc morze, na którym łatwo się posługiwać technikami Suiton. Technika wymaga od Ninja dużej ilości chakry więc nie każdemu ta sztuka się uda. Wodę można normalnie kontrolować.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 22
Minimalne Genjutsu: 13
Minimalne Taijutsu: 2
Koszt Chakry: 50
+ Chunnin

Daibakufu no Jutsu: Technika polegająca na stworzeniu wielkiego wodnego wiru skierowanego w przeciwnka. Zdolne jest zniszczyć nawet las. W wirze tym można ukryć takie bronie jak: Shuriken lub Kunai

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 55
+ Chunnin

Suiryuudan no Jutsu: Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 21
Minimalne Genjutsu: 5
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 40
+ Chunnin

Kokuun no Jutsu: Użytkownik wytwarza małą chmurę deszczu... tylko że ten deszcz to ropa naftowa. Wtedy cel/miejsce jest bardzo łatwopalne.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 23
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 30
+ Chunnin

Mizuame Nabara: Technika żywiołu wody. Shinobi po wypluciu na ziemię kleistej, słodkiej mazi może unieruchomić za jej pomocą swojego przeciwnika, po czym zaatakować go z dużo większą szansą powodzenia innymi technikami bądź bronią dalekiego zasięgu. Pułapkę bardzo trudno ominąć, można tego dokonać jedynie przy skumulowaniu w stopach bardzo dużej ilości chakry, aby podeszwy przy każdym kroku mogły się bez problemu odklejać.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 7
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 40
+ Chunnin

Suishouha: Tworzy gigantyczną fale wody. Woda może zostać skierowana na przeciwnika.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 40
+ Chunnin


Suigadan: Z pobliskiej wody tworzymy trzy wirujące świdry, które zaatakują przeciwnika.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 22
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 60 (20 za świder)
+ rzadko Chunnin / Jounin

Suitenhoufutsu: Po wykonaniu pieczęci, woda wznosi się z ziemi, okrążając oponenta. Po czym zostaje on uwięziony w wodnym więzieniu, które nie musi być podtrzymywane. Technika ta może być stworzona jedynie z wody gruntowej.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 25
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 15
Koszt Chakry: 40
+ rzadko Chunnin / Jounin

Daibakuryuu no Jutsu: Tworzy w wodzie wielki wir, który wciąga wszystko do siebie. Gdy przeciwnik w niego w padnie jest mała szansa na ratunek. Jest to większa i ulepszona wersja Daibakufu no Jutsu, choć niektórzy uważają, że to to samo

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 24
Minimalne Genjutsu: 13
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry:70
+ raczej Jounin

Mizukuri No Yaiba: Polega na stworzeniu w ręce wodnego miecza, którego ninja może kontrolować za pomocą chakry. Taki oręż jest wielokrotnie groźniejszy niż tradycyjna broń - może przeciąć nawet najtwardsze substancje i nie może się uszkodzić/złamać.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 35
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt Chakry: 85
+  Jounin

Suijinheki: Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje wodę do obrony. Wypluwając z ust strumień wody, tworzymy wokół siebie ścianę wody, która krąży wokół nas i chroni przed nadchodzącymi atakami.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 28
Minimalne Genjutsu: 17
Minimalne Taijutsu: 14
Koszt Chakry: 65
+  Jounin

Goshokuzame: Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 30
Minimalne Genjutsu: 20
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 100 (20 za każdego rekina)
+  Jounin

Suiton No Yoroi: Technika rozpadu ciała. Gdy zostaniemy zaatakowani nasze ciało rozpada się na wodę. Technika bardzo przydatna gdy atakuje nas ktoś TaiJutsu ale również dobrze się sprawdza przy Ninjutsu. Po całym zajściu woda się łączy i znów jesteśmy sobą. Wadą techniki jest to, ze gdy używa się jej zbyt często nasze ciało może w końcu nie wrócić do pierwotnego stanu

Wymagania:

Minimalne Ninjutsu: 40
Minimalne Genjutsu: 20
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 55
+  Specjalny Jounin/ ANBU


http://img510.imageshack.us/img510/5765/spamersfx1yg0xk2.gif

Imię: Rufus
Klan: Uchiha
Wiek: 16 lat
Ranga: Chuunin Nauczyciel
Wioska: Wioska Ukryta w Liściach
Organizacja: Shippou-Taka (Srebrny Jastrząb)
Stanowisko: Lider, Członek Drużyny 2
Partner z drużyny: Inuzuka Rika

Poziom: 17
HP: 1100/1100
Chakra: 1600/  1600
Exp: 20700/ 22000
Drużyna: dowódca: Rufus; Okami_Bastian, Yuki(zaginiona)
Uczniowie : Drużyna 1- Sasuke, Sasori, Uchiha Madara, Piner
Demon: Datos
Jedność: 60%
Bramy: -=-
Wygląd:http://public4.tektek.org/img/av/0906/d13/1455/517e121.png


Zajrzyj

Historia: Rufus to zwykły mieszkaniec Konohy, który, z resztą jak wszyscy, pragnie zostać wspaniałym shinobi. Zawsze stara się myśleć o krok przed przeciwnikiem. Uważa, że najważniejsza nie jest siła, lecz mądrość i spryt. Gdy był mały rodzice zapieczętowali w nim Datosa, potężnego demona, aby go chronił. Rufus zawsze stara się walczyć rozsądnie. Chociaż jest roztrzepany i walnięty, potrafi znaleźć w sobie spokój. Najlepiej wychodzi mu wychodzenie z trudnych opresji. Urodził się w Konoshe, potem mieszkał w Sunie. Można go było spotkać również w Kiri, Ame i innych wioskach. Dlaczego tak robi? Kto to wie, spytaj go, może Ci powie Obecnie również przebywa w Wiosce Liścia i szkoli się na wspaniałego ninja. Jego marzeniem jest pomścić śmierć rodziców, zabitych przez shinobi z dźwięku. Po zdaniu egzaminu na Chuunina w Sunie postanowił zrobić sobie krótką przerwę w treningach... Pewnego dnia podczas misji zauważył dziwnego Tygrysa, który zaprowadził go do sporej jaskini. Znalazł tam Pakt Krwi z Tygrysami...


Atrybuty:

Siła: 34
Szybkość: 50
Zwinność: 40
Chakra: 30


Atuty:

NinJutsu:21 +4                                         
TaiJutsu:10
GenJutsu:20                                   

Elementy: katon, fuuton, hyuuton (Datos)
Natura chakry: wiatr (Opanowana: 10%)
Kekke Genkai: Sharingan lvl 2 (Ichiryuu Sharingan)
Zwierzę: nie dotyczy

Strój: kabura na nogę, opaska Suny, opaska Konohy, kabura na pośladek, para rękawic z ochraniaczem, ochraniacze na ręce, ochraniacze na nogi, gogle, nici wiążące metalowe, kamizelka Chuuunina z Konohy, poniszczony ciężki Chuunin set z Suny, Karta Identyfikacyjna Shippou- Taka,płaszcz z kapturem, 5x Kieszonka na zwoje, Bandaże (20m), Ciężarki na górną część nóg (co 2 dni szybkość +1), Ciężarki na ręce (co 2 dni siła +1), Ciężarki na nogi (co 2 dni zręczność +1), Ciężarki w pasie (co 2 dni czakra +1), Maska z możliwością oddychania pod wodą,

Ekwipunek: 15x nóż kunai, 100x shuriken mały, 2x katana, 1x bomba dymna, 1x Nunchaku metalowe, 1x Kij duży, 2x Kastet, 1x Łańcuch duży, 1x Kolczasta Katana, nici wiążące metalowe 10m, 4x Notka wybuchowa, 4x Notka świetlna, 2x Bomba Trująca, 1x Wachlarz duży, Sztylet z Shippou Taka,

Pieniądze:9700 ryo

Techniki: Bunshin No Jutsu, Henge No Jutsu, Kawarimi No Jutsu, Fakumi Hari, Jutsu Lecznicze X lvl, Kokohi No Jutsu, Gouken, Tokken, Taren Ken, Konoha Raiken, Sennen Goroshi, Konoha Repuu, Konoha Senpuu, Konoha Shoufuu, Kage Buyou,  Nemuri, Shunshin No Justu, Karuto No Tayori, Chiyute no Jutsu, Chakra no Mesu,  Kage Shuriken no Jutsu, Kai, Katon: Shoukkakyu no Jutsu, Doku KiriHyuuton: Tsubame Fubuki, Kage Bunshin No Jutsu, Hyuuton:Rouga Nadare no Jutsu , Katon:Goukakyuu no JutsuHyuuton: Koori No Jutsu,   Fuuton:Fuusaji, Katon:Kasumi Enbu No Jutsu, Kuchiyose no Jutsu (Tygrysy Szablozębne), Katon: Housenka no Jutsu, Fuuton: Kaze No Yaiba, Fuuton:Daikamitachi No Jutsu, Katon:Ryuuza no Jutsu, Fuuton: Daitoppa, Shoushagan no Jutsu, Nehan Shouja no Jutsu, Raiton:Raiseishi, Raiton: Ikazuchi


Techniki klanowe: Shodan Sharingan, Sharingan Soufuusha Sannotachi, Ichiryuu Sharingan, Sharingan Renge, Kokoro Wana,

Umiejętności: Jutsu Jedna Ręka, Mistrz Dwóch Ostrzy, Alchemik( 5 lvl),

Misje:

E:5
D:13
C:11
B:4
A:1
S:

Kuchiyose no Jutsu:
Imię: Shikyo- [średni (50 chkr)]
Chakra: 1500
HP: 2000
Techniki: Katon: Housenka No Jutsu , Fuuton:Renkuudan,
http://s4.zapodaj.net/images/93957535.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.assassinspbf.pun.pl www.narut0f0rum.pun.pl www.low.pun.pl www.bloodteam.pun.pl www.extreme.pun.pl