Tutaj będą zamieszczone wymagania do technik, z czasem będę dodawał ich więcej
Ninjutsu:
- stopień Studenta Akademii: Fukumi Hari: Technika tworząca igły którymi shinobi "pluje" z ust.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 4
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 1
Koszt Chakry: 15
+ Student Akademii
[i[- stopień Gennin: [/i]
Shunshin no Jutsu: Podstawowa technika każdego Shinobi. Dzięki niej z łatwością można unikać wielu ataków podczas walki z wrogiem. Ninja potrafi szybko pojawiać się i znikać, a potem szybko przystąpić do ataku. Dodatkowymi elementami tej techniki jest mgła, piasek albo inne elementy przyrody, które mogą zapewnić pewien kamuflaż.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 10
Minimalne Genjutsu: 3
Minimalne Taijutsu: 2
Koszt Chakry: 15/skok
Efekt: Przemieszczenie.
+ Gennin
Kawarimi no Jutsu: Technika stosowana przez większość ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 7
Minimalne Genjutsu: 4
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 25
Efekt: Zamiana a w efekcie zmylenie wroga.
+ Gennin
Chiyute no Jutsu: Technika uzdrawiania. Medyk koncentruje swoją chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów. Jednakże, jeśli rana jest zbyt głęboka, bądź zostało uszkodzone jeden z najważniejszych organów tj. serce, płuca, itd., technika może nie pomóc
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 15
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 30
Efekt: Leczy 30%-80% obrażeń.
+ Podstawy leczenia na poziomie VII
+ Gennin
Chakra no Mesu: Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego jutsu koncentruje chakrę wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Przeznaczenia tej techniki jest tylko jedno - uszkodzenie tkanki mięśniowej, bądź jak się później okazuje także i struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 15
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 5
Koszt Chakry: 45
+ Podstawy leczenia na poziomie X
+ Gennin
Karuto no Tayori: Bardzo przydatna technika podczas misji. Ninja koncentrując niewielką ilość chakry na specjalnej karcie potrafi uzyskać wiele informacji na temat przeciwnika. Informacje te dotyczą najczęściej wieku, rangi oraz słabych punktów wroga.
Minimalne Ninjutsu: 10
Minimalne Genjutsu: 5
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 10/20/30/40/50
Efekt: Zależnie od poświęconej chakry: Ranga/ Ranga i Najczęściej stosowane techniki/ Ranga, najczęściej stosowane techniki i ew. Kekkei Genkai/ Ranga, najczęściej stosowane techniki, kekkei genkai i techniki rzadziej stosowane a także styl walki./ Wszystko co powyżej oraz słabe strony przeciwnika.
+ Gennin
- stopień Chunnina: Kage Bunshin no Jutsu: Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są kopiami, ale prawdziwymi istotami. Kage Bunshin no Jutsu jest bardzo przydatną techniką.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 15
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 3
Koszt Chakry: 15/klon
Efekt: Podział cienia.
+ Bunshin no Jutsu
+ Chunnin
Kuchiyose no Jutsu: Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. W końcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 12
Minimalne Taijutsu: 2
Koszt Chakry: 20-mały 30-średni 50- duży 80 -wielki 120- kolosalny
Efekt: Przyzwanie
+ Chunnin
Shishi Enjin: Technika, w której bierze udział parę ninja, a dokładniej: 4. Jutsu polega na wytworzeniu ogromnej klatki, do której nie może dostać się ktoś z zewnątrz, a osoby znajdujące się wewnątrz nie mogą z niej wyjść. Skuteczna technika aby unieszkodliwić jakiś ważnych i silnych shinobich.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 60
Efekt: Więzienie o HP 350
+ 3 towarzyszy znających to Jutsu
+ Chunnin
Hari Jizou: Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą chakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 16
Minimalne Genjutsu: 5
Minimalne Taijutsu: 2
Koszt Chakry: 35
Efekt: Pancerz z włosów.
+ Długie włosy w wyglądzie postaci
+ Chunnin
Nan Kaizou: umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób. Jak zrobił to orochimaru by dać pieczęć Sasuke.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 20
Koszt Chakry: 60
+ Chunnin
Genjutsu:
- poziom Studenta Akademii Bunshin no Jutsu: Technika tworząca kopie użytkownika. Są to kiepskie imitacje które niszczą się przy niemal każdym kontakcie fizycznym.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 3
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt chakry: 5/kopie
Efekt: Tworzy iluzyjne kopie.
+ Student Akademii
Henge no Jutsu: Technika dzięki której shinobi może dokonać przemiany w jakieś wcześniej wdziane stworzenie lub przedmiot. Ninja nie zyskuje jednak atrybutów tego w co się zmienił.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 4
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt chakry: 15
Efekt: Zamienia w coś...
+ Student Akademii
Nemuri: Jedna z prostszych sztuczek iluzji. Prostym dotknięciem pleców przeciwnika, ninja usypia wroga. Z powodu wymaganego kontaktu z przeciwnikiem atak ten jest w ogóle nie przydatny w walce. Stosowany zazwyczaj w dywersji/misjach.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 4
Minimalne Genjutsu: 6
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt chakry: 15
Efekt: Uśpienie.
+ Student Akademii
- poziom GeninaKage Shuriken no Jutsu: Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu. Przeciwnik koncentruje się tylko na cieniu, co powoduje, że nie widzi tego prawdziwego.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 5
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 2
Koszt chakry: 20
Efekt: Zaskoczenie wroga.
+ Gennin
Kai: Technika, w której po skoncentrowaniu swojej chakry ninja krzyczy "Kai". Jutsu potrafi kompletnie obronić użytkownika przed działaniem wielu słabszych Genjutsu (zaś wobec technik najwyższego poziomu bądź bazujących na zaawansowanym limicie krwi jest bezużyteczna).
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 5
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt chakry: 25
Efekt: Przełamanie Genjutsu którego użytkownik jest świadom.
+ Gennin
- stopień ChuninaKokohi no Jutsu: Efektem tej techniki jest zamiana danych przedmiotów według potrzeb osób wykonujących tą iluzję. Dość często może się zdarzyć, że nie wiemy iż jesteśmy już ofiarę tego jutsu.
Wymagania:
Minimalne Ninjutsu: 12
Minimalne Genjutsu: 17
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt chakry: 45
Efekt: Iluzje, tak dobre jak dobry opis wymyśli twórca.
+ Chunnin
Jubaku Satsu: Technika polega na tym iż użytkownik znika a za przeciwnikiem pojawia się jakaś roślina która go związuje, dusząc go. Wtedy użytkownik może zadać cios.
Minimalne Ninjutsu: 15
Minimalne Genjutsu: 20
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt chakry: 75
+ Chuunin
Taijutsu:
- poziom Studenta AkademiiGouken: Najprostszy styl walki ninja polegający na zwykłych atakach fizycznych i walce wręcz.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 3
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 0
+ Student Akademii
Konoha Raiken: Ninja wybija się od ziemi w stronę przeciwnika, obracając się w powietrzu niczym trąba powietrzna i w odpowiednim momencie zadaje cios pięścią wzmocniony siłą wybicia i szybkością obrotów.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 6
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
+ Student Akademii
Sennen Goroshi: Technika bardzo bolesna dla przeciwnika. Polega na bardzo szybkim przedostaniu się za plecy wroga, zrobieniu kilku prostych pieczęci, i uderzeniu 4 palcami (po dwa palce z dwóch złączonych dłoni) w jego... "dolną część pleców", co powoduje wystrzelenie przeciwnika na znaczną odległość, upokorzenie go i sporo bólu.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 8
Minimalne Ninjutsu: 3
Minimalne Genjutsu: 0
+ Student Akademii
- poziom GeninaKonoha Repuu: Jest to bardzo prosta, a jakże efektywna technika, wykorzystywana gdy przeciwnik chce nagle zmniejszyć dystans. Co więcej do wykonania tej techniki nie potrzebna jest Chakra czy zawiązywanie pieczęci. Każdy ninja może ją z łatwością opanować. Jedyne co potrzeba to użycie własnych nóg. Shinobi podcina stopy przeciwnika wysunięte najbliżej niego. Wtedy druga osoba upada na ziemie i technikę wykańcza się wprawieniem wroga w ruch. Sama nazwa tej techniki pochodzi od efektu jej stosowania. Ninja, który ją wykonuje tworzy wiatr. Reppuu oznacza "gwałtowny wiatr".
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 10
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 5
+ Gennin
Konoha Gouriki Senpuu: Wraz z wieloma obrotami wysyła on bardzo silnego kopniaka w stronę przeciwnika. Atak niemal identyczny co Konoha Senpuu.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 12
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 15
+ Gennin
Konoha Senpuu: Bliźniaczy atak "Konoha Gouriki Senpuu". Jedyną różnicą jest to, że w tym wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 10
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 5
+ Gennin
Konoha Shoufuu: Atak mający na celu wybicie przeciwnika powietrze lub wytracenie mu broni z ręki. Ninja zbliża się do przeciwnika i wykonuje szybkie kopnięcie w górę.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 6
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 5
+ Gennin
Kage Buyou: Technika do użycia tylko przeciw lecącym/ spadającym celom. Shinobi pojawia się dokładnie za plecami celu co daje mu dobrą pozycje wyjściową do różnorakich technik.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 10
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 5
Efekt: Pojawienie się za plecami przeciwnika, będącego w powietrzu.
+ Gennin
Shishi Rendan: Technika wymyślona dawno temu przez pewnego Uchiha. Polega ona na tym, że w spadającego przeciwnika wymierzamy kolejno: kopnięcie nadające mu pędu, następnie dwa silne ciosy w brzuch jeden pięścią, jeden łokciem i na koniec tuż przy ziemi silne kopnięcie z obrotu.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 16
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 15
+ Gennin
Taren Ken: Prosta technika Tai polegająca na szybkich atakach pięściami tak ze przeciwnikowi wydaje się iż ciosów jest więcej niż w rzeczywistości
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 5
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 5
+ Gennin
Tokken: Podstawowa technika Tai polegająca na uderzeniu oponenta plecami.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 3
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 0
+ Gennin
- stopień ChuninaSuiken Kempou: Styl walki niesłychanie ciężki do opanowania. Upijając się użytkownik otrzymuje niesłychanego wigoru. Jego ataki stają się nie do przewidzenia. Użytkownik nie raz udaje, że śpi lub, że się nudzi.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 21
Minimalne Ninjutsu: 3
Minimalne Genjutsu: 1
Koszt Chakry: 0
+ kilka butelek sake
+ Chunnin
Uzumaki Naruto Rendan: Technika wymyślona niegdyś przez pewnego nadpobudliwego ninja, na podstawie Shishi Rendan. Technika ta wymaga znajomości Kage Bunshin no jutsu i polega na wykorzystaniu kilku kopii w celu wybicia przeciwnika w powietrze aby móc zadać mu silne kopnięci posyłające o na ziemie.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 20
Minimalne Ninjutsu: 16
Minimalne Genjutsu: 7
Koszt Chakry: 15 (sam cios Tai, Bunshiny liczy się oddzielnie)
+ Kage Bunshin no Jutsu
+ Chunnin
Omote Renge: Technika ta polega na oplątaniu lecącego przeciwnika bandażami, liną lub czymś innym i wraz z bardzo szybkimi obrotami uderzenie nim o ziemie głową w dół samemu uskakując na bezpieczną odległość.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 42
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 65
+ bandaże
+ II brama
+ Chunnin
Gourai Rensa: Technika wymaga aktywnej pierwszej bramy. W tej technice po aktywacji bramy wyrzucamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, a następnie wybijamy się w górę wyprzedzając go i kiedy obaj opadamy ustawiamy się tuż nad nim przodem i zasypujemy go gradem ciosów zadawanych pięściami, aż do upadku na ziemię. Ta technika powoduje duże obrażenia.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 25
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
+ 50 szybkość
+ 25 siła i zręczność
+ I brama
+ Chuunin
Dynami Entry: Dynamiczny atak skierowany do przeciwnika z wysuniętą nogą
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 15
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
+ Chunnin
+ 40 szybkości
+ 20 siły
Gouwan: Skupiamy całą naszą siłę w jednej dłoni i uderzamy nią w ziemię, powodując bardzo duże zniszczenia w ziemi, skierowując je w odpowiednim kierunku. Technika bardzo skuteczna, gdy przeciwnik jest schowany pod ziemią.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 20
Minimalne Ninjutsu: 10
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt Chakry: 25
+ Chunnin
+ 27 szybkości
+ 40 siły
Hayabusa Otoshi: Technika skuteczna tylko jeśli przeciwnik znajduje się w powietrzu. Obejmujemy przeciwnika nogami i rękami w taki sposób, aby nasze głowy były po przeciwnej stronie i jego głowa była skierowana w dół, a potem utrzymujemy taką pozycję do chwili kiedy przeciwnik uderzy głową.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 15
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
+ Chunnin
+ 35 szybkości
+ 15 siły
Tsuyosa no Namekuji: Niebezpieczna technika polegająca na zgromadzeniu sporej ilości czakry w pięści i gwałtownemu wypuszczeniu jej w momencie uderzenia. Oprócz ogromnych umiejętności kontroli czakry wymaga zaawansowanego poziomu Taijutsu i Ninjutsu. Tą techniką umiejętnie władała Tsunade i jej uczennica Sakura.
Wymagania:
Minimalne Taijutsu: 30
Minimalne Ninjutsu: 30
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt czakry: 80
+ Chunnin
+ 40 kontrola czakry
+ 35 siła
Potem dodam dalej
Imię: Rufus
Klan: Uchiha
Wiek: 16 lat
Ranga: Chuunin Nauczyciel
Wioska: Wioska Ukryta w Liściach
Organizacja: Shippou-Taka (Srebrny Jastrząb)
Stanowisko: Lider, Członek Drużyny 2
Partner z drużyny: Inuzuka Rika Poziom: 17
HP: 1100/1100
Chakra: 1600/ 1600
Exp: 20700/ 22000
Drużyna: dowódca: Rufus; Okami_Bastian,
Yuki(zaginiona)
Uczniowie : Drużyna 1-
Sasuke, Sasori, Uchiha Madara, Piner
Demon: Datos
Jedność: 60%
Bramy: -=-
Wygląd:
Zajrzyj Historia: Rufus to zwykły mieszkaniec Konohy, który, z resztą jak wszyscy, pragnie zostać wspaniałym shinobi. Zawsze stara się myśleć o krok przed przeciwnikiem. Uważa, że najważniejsza nie jest siła, lecz mądrość i spryt. Gdy był mały rodzice zapieczętowali w nim Datosa, potężnego demona, aby go chronił. Rufus zawsze stara się walczyć rozsądnie. Chociaż jest roztrzepany i walnięty, potrafi znaleźć w sobie spokój. Najlepiej wychodzi mu wychodzenie z trudnych opresji. Urodził się w Konoshe, potem mieszkał w Sunie. Można go było spotkać również w Kiri, Ame i innych wioskach. Dlaczego tak robi? Kto to wie, spytaj go, może Ci powie
Obecnie również przebywa w Wiosce Liścia i szkoli się na wspaniałego ninja. Jego marzeniem jest pomścić śmierć rodziców, zabitych przez shinobi z dźwięku. Po zdaniu egzaminu na Chuunina w Sunie postanowił zrobić sobie krótką przerwę w treningach... Pewnego dnia podczas misji zauważył dziwnego Tygrysa, który zaprowadził go do sporej jaskini. Znalazł tam Pakt Krwi z Tygrysami...
Atrybuty:
Siła: 34
Szybkość: 50
Zwinność: 40
Chakra: 30
Atuty:
NinJutsu:21 +4
TaiJutsu:10
GenJutsu:20
Elementy: katon, fuuton, hyuuton (Datos)
Natura chakry: wiatr (Opanowana: 10%)
Kekke Genkai: Sharingan lvl 2 (Ichiryuu Sharingan)
Zwierzę: nie dotyczy
Strój: kabura na nogę, opaska Suny, opaska Konohy, kabura na pośladek, para rękawic z ochraniaczem, ochraniacze na ręce, ochraniacze na nogi, gogle, nici wiążące metalowe, kamizelka Chuuunina z Konohy, poniszczony ciężki Chuunin set z Suny, Karta Identyfikacyjna Shippou- Taka,płaszcz z kapturem, 5x Kieszonka na zwoje, Bandaże (20m), Ciężarki na górną część nóg (co 2 dni szybkość +1), Ciężarki na ręce (co 2 dni siła +1), Ciężarki na nogi (co 2 dni zręczność +1), Ciężarki w pasie (co 2 dni czakra +1), Maska z możliwością oddychania pod wodą,
Ekwipunek: 15x nóż kunai, 100x shuriken mały, 2x katana, 1x bomba dymna, 1x Nunchaku metalowe, 1x Kij duży, 2x Kastet, 1x Łańcuch duży, 1x Kolczasta Katana, nici wiążące metalowe 10m, 4x Notka wybuchowa, 4x Notka świetlna, 2x Bomba Trująca, 1x Wachlarz duży, Sztylet z Shippou Taka,
Pieniądze:9700 ryo
Techniki: Bunshin No Jutsu, Henge No Jutsu, Kawarimi No Jutsu, Fakumi Hari,
Jutsu Lecznicze X lvl, Kokohi No Jutsu, Gouken, Tokken, Taren Ken, Konoha Raiken, Sennen Goroshi, Konoha Repuu, Konoha Senpuu, Konoha Shoufuu, Kage Buyou, Nemuri, Shunshin No Justu, Karuto No Tayori, Chiyute no Jutsu, Chakra no Mesu, Kage Shuriken no Jutsu, Kai,
Katon: Shoukkakyu no Jutsu,
Doku Kiri,
Hyuuton: Tsubame Fubuki, Kage Bunshin No Jutsu,
Hyuuton:Rouga Nadare no Jutsu ,
Katon:Goukakyuu no Jutsu,
Hyuuton: Koori No Jutsu,
Fuuton:Fuusaji,
Katon:Kasumi Enbu No Jutsu, Kuchiyose no Jutsu (Tygrysy Szablozębne),
Katon: Housenka no Jutsu,
Fuuton: Kaze No Yaiba, Fuuton:Daikamitachi No Jutsu,
Katon:Ryuuza no Jutsu,
Fuuton: Daitoppa, Shoushagan no Jutsu, Nehan Shouja no Jutsu,
Raiton:Raiseishi,
Raiton: IkazuchiTechniki klanowe: Shodan Sharingan, Sharingan Soufuusha Sannotachi, Ichiryuu Sharingan, Sharingan Renge, Kokoro Wana,
Umiejętności: Jutsu Jedna Ręka, Mistrz Dwóch Ostrzy, Alchemik( 5 lvl),
Misje:
E:5
D:13
C:11
B:4
A:1
S:
Kuchiyose no Jutsu: Imię: Shikyo- [średni (50 chkr)]
Chakra: 1500
HP: 2000
Techniki: Katon: Housenka No Jutsu ,
Fuuton:Renkuudan,